تنباکو دو سیب

تنباکو دو سیب

تنباکو دوسیب جز طعم های خیلی سنگین تنباکو می باشد که طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد .همچنین تنباکو دوسیب از بهترین و اصیل ترین طعم های تنباکو می باشد . در رابطه با محبوب ترین طعم تنباکو ، تنباکو دو سیب چه میتوان گفت . تنباکو دوسیب تروی TROY را امتحان کنید تا طعم اصیل تنباکو دوسیب را احساس کنید . ما مفتخریم که همواره تروی شی توانسته بهترین کیفیت هارا برای شما به ارمغان بیاورد.

تنباکو دو سیب سبک است یا سنگین؟

تنباکو دو سیب جزو طعم های سنگین و گرم محسوب میشود که ترکیب آن با طعم های مختلف میتواند طعم های جذابی را ایجاد کند.

تنباکو دو سیب

تنباکو دوسیب آلبالو

تنباکو دوسیب آلبالو ترکیب عالی ! تنباکوهای ترکیبی زیادی در شرکت های مختلفی تولید میشوند . اما هیچ کدام مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم مانند تنباکو دو سیب آلبالو که حس اصیل بودن خاصی داشته باشد نمی شود.

تنباکو دوسیب آلبالو سبک است یا سنگین؟

تنباکو دوسیب آلبالو از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین و گرم می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد. این تنباکو از ترکیب دو طعم سنگین و گرم تشکیل میشود.

تنباکو دوسیب آلبالو

تنباکو دوسیب یخ

تنباکو های دو سیب و ترکیب های تنباکو دوسیب همیشه محبوب بوده اند. زیرا خوش طعم، سنگین و خوش بو هستند. حال بعضی از افراد بخاطر سنگین بودن این طعم نمیتوانند آنرا مصرف کنند. تنباکوی دو سیب یخ کمی این سنگینی را کاهش داده و طعم محبوب دوسیب رو برای همه افراد قابل استعمال کرده است.

تنباکو دو سیب یخ سبک است یا سنگین؟

ترکیب هر تنباکویی با یخ از سنگینی و گرمی آن می کاهد. در مورد تنباکو دوسیب هم این مورد صدق میکند و طعم آن را ملایم تر میکند اما بازهم در دسته سنگین و گرم قرار میگیرد.

تنباکو دوسیب نعنا

تنباکو دوسیب نعنا از جمله طعم هایی است که محبوبیت زیادی دارند. دوسیب نعنا یک طعم سنگین بر پایه دوسیب و خنک بخاطر نعنا است. این طعم طرفداران زیادی دارد زیرا  دوسیب جز طعم های خیلی سنگین تنباکو می باشد که طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد.

تنباکو دوسیب نعنا سبک است یا سنگین؟

تنباکو دو سیب نعنا از ترکیب دو طعم سنگین دوسیب و سبک نعنا تشکیل شده است اما همچنان طبع آن گرم و سنگین میباشد.

تنباکو دوسیب نعنا

تنباکو دوسیب انبه

تنباکو دو سیب انبه از ترکیب دو طعم محبوب و پرطرفدار تشکیل شده که نظر بسیاری از علاقه مندان به قلیان را به خود جذب کرده است. این تنباکو بسیار خوش عطر است و بویخوشی را در هوا پخش میکند.

تنباکو دو سیب انبه سبک است یا سنگین؟

این تنباکو با توجه به اینکه از دو طعم سنگین به دست می آید طبعی سنگین و گرم دارد که بسیار دلنشین خواهد بود. پیشنهاد میشود حتما یک بار این طعم را تست کنید.

برای خرید تنباکو کلیک کنید

تنباکو دوسیب موز

تنباکو دوسیب موز از ترکیبات جدید تنباکو تروی میباشد که در همین زمان کم توانسته محبوبیت زیادی بین مشتریان به دست بیاورد. این تنباکو با رایحه خاص خود فضا را بسیار عطرآگین میکند.

تنباکو دو سیب موز سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در دسته سنگین و گرم قرار دارد و بسیار خوشبو است.

دوسیب موز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top