از کجا تنباکو عمده بخریم؟

درباره فروشگاه تروی

کمپانی تروی پیشرو در صنعت تولید تنباکو های مرغوب و خالص و سیاست قیمت گذاری مناسب توانسته است محبوبیت خاصی بین دوستداران تنباکو پیدا کند . تروی شی تنها نمایندگی رسمی تنباکو تروی و تروی لیمیتد ادیشن در ایران .تنباکو های ترکیه ای تروی شامل تمامی طعم های محبوب میباشند و در هنگام خرید ، تضمین کیفیت و اصالت کالا خدمت شما ارائه خواهد شد .

(برای خرید تنباکو تروی عمده کلیک کنید)

طمع های مختلف تنباکو تروی

تنباکو آدامس دارچین تروی ترکیبی از دو تنباکوی آدامس سبک و دارچین سنگین می باشد که به معرفی هر کدام از آنها میپردازیم. تنباکو آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. همچنین این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث اذیت دیگران نمیشود. همچنین این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است. ترکیب این طعم با طعم هایی مانند نعنا، بلوبری، دارچین و… بسیار مناسب می باشد.

تنباکو تروی دارچین یک طعم سنگین و گرم قلیان محسوب می شود. این طعم به علت عطر و طعم خوبی که دارد بسیار مناسب از و فضا را با عطر خوش دارچین پر میکند. به علت سنگینی و گرمی این طعم با طعم های دیگر مانند آدامس، پرتقال، یخ و… ترکیب می شود. اما برای علاقه مندان به طعم های گرم و سنگین این طعم به تنهایی می تواند بسیار دلچسب باشد. همچنین شما می توانید از این طعم به صورت جداگانه برای ترکیب با دیگر طعم های مورد علاقه خوداستفاده کنید

تنباکو آدامس دارچین

تنباکو دوسیب: جز طعم های خیلی سنگین تنباکو می باشد که این طعم طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد .همچنین تنباکو دوسیب از بهترین و اصیل ترین طعم های تنباکو می باشد . در رابطه با محبوب ترین طعم تنباکو ، تنباکو دو سیب چه میتوان گفت . تنباکو دوسیب تروی TROY را امتحان کنید تا طعم اصیل تنباکو دوسیب را احساس کنید . ما مفتخریم که همواره تروی شی توانسته بهترین کیفیت هارا برای شما به ارمغان بیاورد.

(شما میتوانید با تنها یک کلیک تنباکو مورد علاقه خودتان رابه صورت عمده خریداری کنید)

تنباکو دوسیب

اصلا چرا تنباکو تروی را برای خریداری انتخاب کنیم؟

برای اینکه تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی محصولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد ، تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است. همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید.همچنین کمپانی تروی شی توانسته محصولات خود را به صورت عمده با پایین ترین قیمت در بازار عرضه کند.(شما میتوانید با تنها یک کلیک تنباکو مورد علاقه خودتان رابه صورت عمده خریداری کنید)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top