تنباکو تروی

تنباکو تروی

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی و سایت آن به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محصولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد ، تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است. همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید.

تنباکو چیست؟

تنباکو یا توتون گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. نام تنباکو به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم گفته می‌شود. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است.

این گیاه معمولاً پانزده تا صد سانتی‌متر رشد می‌کند، برگ‌های آن بزرگ و پهن بوده و حدود نیم متر ارتفاع دارد که دارای شیره چسبنده‌ای است. روش‌های بسیاری برای پرورش این گیاه وجود دارد ولی تمامی گیاهان تنباکو نیازمند مراقبت شدید هستند تا گیاهی با کیفیت به دست آید.

تنباکو

خرید تنباکو

تنباکو تروی در بسته بندی های بسیار شیک و جذاب ارائه می شوند و مناسب برای شکل ظاهری فروشگاه می باشند. شما با دسترسی فراوان به همه طعم های تنباکو در سایت، می توانید هر محصولی که می خواهید را در تعداد بالا سفارش بدهید. سفارش شما در زودترین زمان ممکن در آدرس ثبت شده به دستتان خواهد رسید.

از مزیت های سفارش عمده تنباکو به صورت آنلاین می توان دقت بالا در خرید، سرعت و راحتی سفارش و تخفیف بالایی که فروشگاه رسمی تروی برای خریداران محصولات عمده تنباکو تروی به صورت آنلاین هستند در نظر می گیرد.

تنباکو تروی برندی معتبر و فوق العاده برای تنباکو که برخلاف دیگر برندها تبلیغات کمی دارد اما از هم از لحاظ ظاهری، هم از لحاظ کیفیت و اصالت تفاوت چشمگیری با دیگر تنباکوها دارد. با یک بار استفاده از این تنباکو ها متوجه کیفیت آن حتما خواهید شد.

اکثر طعم های موجود مورد استقبال مشتریان بوده و رضایت استفاده کنندگان را به دنبال داشته است. رضایت مشتریان همواره اولویت ما بوده و هست چه استفاده کنندگان محصولات، و چه ارائه کنندگان و پخش کنندگان دیگرِ محصولات. برند تروی همواره در حال تلاش برای پیشرفت و جلب رضایت مشترانش هست و به همین جهت نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان برای ما ارزشمند می باشد.

ترکیب انواع تنباکوهای ترکیب پذیر نیز در گذشته بیشتر به صورت دستی صورت می گرفت اما امروز انواع ترکیبات گوناگون به صورت کارخانه ای در طعم های قلیان پیدا می شوند. برند تروی انواع ترکیب های رنگارنگ طعم های تنباکو را به مشتریان خودش با میزان ترکیب تست شده و مناسب ارائه می دهد.

در این سالها طعم های بسیاری به لیست طعم های تنباکو قلیان اضافه شده است که بعضی از آنها سبک و بعضی دیگر سنگین می باشند. تنباکوی تروی نیز تلاش خود را در ایجاد ترکیب های خاص و دلنشین میکند. ایجاد طعم های خاص و دلنشین از مهم ترین معیار های تنباکوی تروی می باشد.

محبوب ترین طعم های سبک تنباکو تروی

محبوب ترین و دوس داشتنی ترین تنباکو سبک ، تنباکو پرتقال خامه می باشد . انواع طعم های تنباکو سبک و ترکیب های تنباکو سبک همیشه محبوب بوده اند. زیرا باعث سرگیجه نمی شوند و کشیدن آنها راحت تر است . از آنجا که بعضی از افراد بخاطر سنگین بودن این طعم ها نمیتوانند قلیان مصرف کنند ، پس به انتخاب تنباکو های سبک روی می آورند .تنباکو  پرتقال خامه ، هلو نعنا ، هندوانه  هم از ترکیب های خوب و سبک هستند.

محبوب ترین طعم های سنگین تنباکو تروی

محبوب ترین و دوس داشتنی ترین تنباکو سنگین ، تنباکو دوسیب می باشد . انواع طعم های سیب و ترکیب های تنباکو سیب همیشه محبوب بوده اند . زیرا خوش طعم، سنگین و خوش بو هستند . حال بعضی از افراد بخاطر سنگین بودن این طعم نمیتوانند آنرا مصرف کنند.تنباکو  دوسیب ، دوسیب آلبالو هم از ترکیب های خوب و سنگین هستند.

تنباکو دو سیب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top