تنباکو آدامس دارچین

تنباکو آدامس دارچین

تنباکو آدامس دارچین تروی ترکیبی از دو تنباکوی آدامس سبک و دارچین سنگین می باشد که به معرفی هر کدام از آنها میپردازیم. تنباکو آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. همچنین این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث آزار دیگران نمی شود. همچنین این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است. ترکیب این طعم با طعم هایی مانند نعنا، بلوبری، دارچین و… بسیار مناسب می باشد.

تنباکو دارچین یک طعم سنگین و گرم قلیان محسوب می شود. این طعم به علت عطر و طعم خوشی که دارد بسیار مناسب از و فضا را با عطر خوش دارچین پر میکند. به علت سنگینی و گرمی این طعم با طعم های دیگر مانند آدامس، پرتقال، یخ و… ترکیب می شود. اما برای علاقه مندان به طعم های گرم و سنگین این طعم به تنهایی می تواند بسیار دلچسب باشد. همچنین شما می توانید از این طعم به صورت جداگانه برای ترکیب با دیگر طعم های مورد علاقه‌تان استفاده کنید.

تنباکو آدامس دارچین سبک است یا سنگین؟

هیچ تنباکویی مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم که حس دلنشین و خوشایند خاصی داشته باشد که از آدامس و دارچین درست شده باشد نمی شود . تنباکو آدامس دارچین از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد.

تنباکو آدامس دارچین

مشخصات تنباکو آدامس سقز

تنباکو آدامس سقز طعمی شیرین و فانتزی می باشد. این طعم بوی خوشایندی دارد که فضا را با عطر آدامس پر میکند و برای دیگران آزار دهنده نیست و می تواند انتخاب خوبی برای تست کردن باشد.

تنباکو آدامس سقز سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در دسته تنباکو های سبک و گرم قرار دارد و هنگام استفاده طعم شیرینی خاصی در دهان منتشر می کند و با ترکیب طعم های خنکی مانند نعنا می تواند طعم بسیار خوشایندی به وجود بیاورد.

ادامس سقز

مشخصات تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه

تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه یک طعم ترکیبی بسیار ملایم و دلنشین می باشد. شیرینی تنباکو آدامس بادکنکی به همراه خنکی و تندی نعنا همراه با طعم ملایم و آرامش بخش خامه ترکیب بسیار مناسبی را به وجود آورده است.

تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه سبک است یا سنگین؟

تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه یک طعم سبک و خنک به حساب می آید. پیشنهاد می کنیم حتما یکبار این طعم را امتحان کنید.

مشخصات تنباکو آلو آدامس

تنباکو آلو آدامس یکی از ترکیب های خوش طعم تنباکوی تروی می باشد. وجود عصاره ی آلو و ترکیب آن با طعم آدامس طعمی گرم با وجود خنکی آدامس، برای شما تجربه ی جدیدی به ارمغان می آورد.

تنباکو آلو آدامس سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در کل سبک و گرم محسوب می شود اما وجود عصاره ی آدامس در آن گرمی آنرا خنثی نکرده و طعمی خوشایند به وجود می آورد. امیدواریم از آن لذت ببرید.

تنباکو آلو آدامس

تنباکو هندوانه آدامس

تنباکوی هندوانه آدامس یک تجربه متفاوت از یک طعم سبک است. این تنباکو یکی از طعم های فانتزی و محبوب می باشد. این تنباکو خنکی خاصی برای خوشایند سازی و حس خوب دهان ایجاد میکند.

تنباکو هندوانه آدامس سبک است یا سنگین؟

این تنباکو از ترکیب دو طعم سبک و خنک درست شده که طبیعتا ترکیبی سبک و خنک خواهد داشت که طرفداران بسیاری هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top