قلیان عربی چیست؟

 قلیان عربی

در این مقاله قصد داریم به شما درباره قلیان عربی توضیح بدهیم،در ادامه همراه ما باشید.

قلیان عربی:

این نوع قلیان همانطور که از اسمش پیداست در کشورهای عربی قابل استفاده می باشد. شکل ظاهری این قلیان ها کمی متفاوت با نوع ایرانی آن می باشد. دراین قلیان از نوع دو قپه هم استفاده می شود و همچنین در لوازم جانبی آن یخدان نیز موجود می باشد.

قیمت قلیون عربی:

همانطور که می دانید قلیون ها از نظر جنس، طرح و اندازه به انواع مختلفی از جمله فلزی ، استیل و چوبی تقسیم می شوند که در این بین قلیون های عربی طرفداران زیادی دارند.

در بین قلیان ، قلیون خلیل مامون شکیل تر بوده و تفاوت آن با دیگر قلیون های عربی در این است که در بخش بالای قلیان از فویل آلومینیومی استفاده نشده و در عوض یک صفحه از جنس آلومینیومی که به شکل سینی ساخته شده است تعبیه شده که ذغال ها را بر روی آن قرار داده و علاوه بر شکل زیبا، لذت بیش تری از مصرف قلیون خواهید برد.

این قلیان عربی لاکچری با دارا بودن سینی در بخش بالایی خطر افتادن زغال ها را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد. برخی از قلیون های عربی شیلنگ های کوتاه و برخی دیگر دارای شیلنگ های بلند هستند و در بعضی نمونه ها اتصال چند شیلنگ برای مصرف همزمان چند نفر فراهم شده است.

( برای خرید تنباکو اصل تروی کلیک کنید )

قلیان خلیل مامون:

قلیان مصر با نام خلیل مامون یکی از بهترین قلیون های موجود در بازار بوده که در ساخت آن از فولاد، برنج و مس استفاده شده و مرکز آن شبیه به استوانه ساخته شده است. این قلیون ارتفاع زیادی نداشته و وزن آن نیز در حدود 2 کیلوگرم می باشد.

عکس قلیان خلیل مامون

مرسی که تا اینجا مقاله همراه ما بودید،امیدوارم توانسته باشیم اطلاعات خوبی درباره قلیون عربی به شما داده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top