تنباکو مزایا

تنباکو مزایا

تنباکو مزایا، توسط شرکت معروف Al Zawrae در کشور اردن ساخته می شود. شرکت Al Zawrae، در سال 2010 تأسیس شده است. این شرکت علاوه بر تنباکو معسل، فویل و زغال قلیان هم تولید می کند. تنباکوی معسل ، پیشرفت قابل ملاحظه ای را در بازار تنباکو میوه ای داشته است.

تنباکو مزایا یکی از بهترین تولیدکنندگان تنباکو های میوه ای در سراسر جهان است. تنباکو میوه ای این شرکت محصول جدیدی در بازار قلیان و تنباکو میوه ای است. تنباکو میوه ای این برند به دلیل تنوع بالا و با تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتری، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است. در ساخت تنباکو میوه ای از تنباکوی با کیفیت فرانسوی و طعم دهنده های معتبر اروپایی استفاده می شود.

این تنباکو علاوه بر کیفیت قیمت مناسبی هم دارد. تولید کنندگان تنباکو مزایا محصولات خود را با قیمت مناسبی عرضه می کنند تا به همه فرصت مصرف طعم های تنباکو میوه ای مزایا را بدهند. این تنباکو در اردن با روش های مناسب برای محیط زیست تولید می شود. در فرآیند تولید تنباکو میوه ای از انرژی خورشیدی استفاده می شود.

تنوع حرف اول را در محصولات مزایا می زند. امروزه طعم های بسیاری زیادی توسط برند مزایا به بازار عرضه شده است، این برند نمی خواست مشتریانی که طعم تنباکوی خالص و اصیل و سنگین را می پسندند را از دست بدهد.

طعم های پرطرفدار تنباکو مزایا

تنباکو دو سیب

این طعم پرطرفدارترین محصول در بین تمامی محصولات این شرکت می باشد. عطر خاص و دلنشین دوسیب محبوبیت خاصی در بین طرفداران قلیان دارد.

تنباکو دو سیب مزایا

تنباکو بلوبری

تنباکوی بلوبری جزو طعم هایی است که هرکسی که قلیان کشیده حداقل یک بار آن را امتحان کرده. طعم بلوبری مزایا جزو طعم های پرطرفدار تنباکو می باشد.

تنباکو بلوبری

تنباکو آناناس

این طعم جزو طعم های جدید ولی خاص و پر توجه برند مزایا می باشد. این طعم با بوی دلنشین آناناس فضا را به خوبی خوشبو میکند.

تنباکو موز

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما طعم موز هم جزو طعم های پرطرفدار برند مزایاست که عطر آن بسیار خوب و دلنشین است.

تنباکو موز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top