تنباکو انبه

تنباکو انبه

تنباکو انبه سبک یا سنگین؟

تنباکو انبه یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم محسوب می شود. اگر به طعم های گرم و سنگین علاقه مند هستید این تنباکو گزینه ی خوبی برای شما می تواند باشد. تنباکوی انبه تروی طعمی خوشایند و گرم برای شما به ارمغان می آورد که در عین حال سنگینی و ملایمت دلپذیری را داراست.

تنباکو انبه

مشخصات تنباکو ماراکویا انبه

تنباکوی ماراکویا انبه یک ترکیب میوه ای شیرین و گرم از برند تروی می باشد. این طعم ترکیب دو میوه استوایی و گرم ماراکویا یا میوه گل ساعتی و انبه می باشد. این تنباکو از ترکیبات جدید و پرطرفدار تروی می باشد.

تنباکوی ماراکویا انبه سبک است یا سنگین؟

طبع این ترکیب گرم محسوب شده و در دسته تنباکو های نسبتا سنگین قرار دارد. اگر به طعم های شیرین و گرم علاقه دارید، این تنباکو برای شما بسیار گزینه خوبی است.

تنباکو انبه ماراکویا

مشخصات تنباکوی پرتقال انبه آلبالو

تنباکوی پرتقال انبه آلبالو سنگین از جمله تنباکو هایی است که طعم ترکیبی و عطر دلنشین آن ، حس و بوی خوبی را در اطراف گسترش می دهد. پرتقال انبه آلبالو یک میکس قوی و سنگین برای طرفداران تنباکو های سنگین می باشد.

تنباکوی پرتقال انبه آلبالو سبک است یا سنگین؟

این تنباکو سنگین و گرم است و برای کسانی که طرفدار پرو پاقرص قلیان هستند ، از بهترین گزینه هاست.

تنباکو پرتقال انبه آلبالو

مشخصات تنباکو دو سیب انبه

تنباکوی دو سیب انبه تروی از ترکیب دو طعم سنگین و پرطرفدار که عطر و بوی خوبی هم دارند تولید شده است. این تنباکو جزو طعم های جدید شرکت تروی می باشد که برای طرفداران تنباکوهای سنگین بسیار مناسب است.

تنباکوی دو سیب انبه سبک است یا سنگین؟

این تنباکو از ترکیب دو طعم سنگین و گرم است که طبیعتا این تنباکو هم در دسته سنگین و گرم قرار میگیرد. این تنباکو هنگام مصرف هوا را بسیار خوشبو و معطر میکند.

تنباکو دو سیب انبه

مشخصات تنباکو انبه یخ

تنباکوی انبه یخ تروی برای کسانی که طرفدار طعم انبه هستند اما نمیتوانند سنگین بودن انبه را تحمل کنند بسیار مناسب است این تنباکو همان عطر و طعم انبه را دارد با این تفاوت که کمی ملایم تر از تنباکوی انبه می باشد.

تنباکوی انبه یخ سبک است یا سنگین؟

این تنباکو جزو طعم های نسبتا گرم و سنگین قرار میگیرد زیرا یخ با هر طعمی ترکیب شود از سنگینی و گرمی آن کم کرده و آن را ملایم تر میکند.

تنباکو انبه یخ

مشخصات تنباکو هلو انبه

تنباکوی هلو انبه یک میکس از دو طعم محبوب می باشد که پایه آن هلو و در کنار آن از طعم و عطر دلپذیر انبه استفاده شده است. این تنباکوی ترکیبی بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد. تنباکو هلو از جمله تنباکو هایی است که بانوان به آن خیلی علاقه دارند و در بین مردان نیز محبوبیت خاصی دارد این تنباکو که رایحه دلنشین هلو را به همراه دارد جزو محبوب ترین طعم های تنباکو می باشد.

تنباکوی هلو انبه سبک است یا سنگین؟

این تنباکو جزو دسته سنگین و گرم محسوب میشود که از ترکیب دو طعمی که هر دو سنگین و گرم هستند به دست می آید. این تنباکو بسیار پرطرفدار و خوش طعم می باشد. این تنباکو از ترکیب دو تنباکوی سنگین و گرم یعنی انبه و هلو تشکیل شده است.

تنباکو بلوبری انبه هلو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top