میکس های تنباکو بلوبری

میکس های تنباکو بلوبری

تنباکو بلوبری یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. این تنباکو جزو تنباکوهای سبک و خنک به حساب می آید. ترکیب بلوبری با سایر طعم ها مانند بلوبری خامه بلوبری نعنا و…  یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود می آورد. تنباکوهای بلوبری برند تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد. میکس های تنباکو بلوبری ترکیبات بسیار خوبی را ایجاد میکنند.

تنباکوهای بلوبری تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با طعم دوم که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است. خرید تنباکو بلوبری به همراه خرید یک تنباکو خنک دیگر میتواند انتخاب مناسبی باشد. در این مقاله به معرفی بهترین میکس های تنباکو بلوبری می پردازیم.

تنباکو پرتقال بلوبری

تنباکو بلوبری پرتقال یک تنباکو خاص از ترکیب دو طعم محبوب بلوبری و پرتقال است. تنباکو پرتقال یک تنباکو سبک با رایحه خوب و خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد. این تنباکو جزو دسته گرم و سبک محسوب میشود.

تنباکو پرتقال بلوبری

تنباکو گریپ فروت هلو بلوبری

تنباکو گریپ فروت هلو بلوبری یکی از بهترین میکس های تنباکو قلیان تروی می باشد. این میکس سبک و گرم بوده و دارای طعمی بسیار خوشایند است. ترکیب تنباکو گریپ فروت هلو بلوبری ترکیبی جدید در این زمینه محسوب می شود که توسط شرکت تنباکو قلیان تروی به بازار عرضه می شود. این ترکیب از بهترین ترکیب های تنباکو های میوه ای قلیان می باشد و طبعی گرم و سنگین دارد.

تنباکو گریپ فروت هلو بلوبری

تنباکو بلوبری انبه هلو

تنباکو بلوبری انبه هلو یکی از میکس های جدید و جذاب تنباکو تروی است که عطر و بوی دلنشینی دارد و فضا را بسیار خوشبو میکند. این تنباکو جزو دسته سنگین و گرم قرار دارد.

تنباکو بلوبری انبه هلو

تنباکو بلوبری گوآوا

تنباکو بلوبری گوآوا یک ترکیب خاص و استثنایی از دو طعم جذاب و گرم هست که با یخ ترکیب شده و یک طعم استوایی خنک و هیجان انگیز را درست میکند که شدیدا مناسب روز های گرم است. ترکیب این دو طعم تنباکو طعمی استوایی و خنک بوجود می آورد و برای دوستداران تنباکو های سبک و نسبتا گرم ، انتخابی کاملا مناسب است . تنباکو گوآوا تروی یک طعم واقعی از اصل این میوه که به آمریکا جنوبی تعلق دارد را در خود جای داده است . طعم گوآوا حدودا مثل زیتون است.

تنباکو بلوبری گوآوا

تنباکو بلوبری خامه

تنباکو بلوبری خامه یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. ترکیب بلوبری و خامه از جمله تنباکوهای سبک و گرم محسوب می شود که یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود آورده است. تنباکو بلوبری خامه تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با خامه که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است.

تنباکو بلوبری خامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top