خرید تنباکو

خرید تنباکو

برای معرفی بهترین روش برای خرید تنباکو ابتدا به ماهیت و روش کشت تنباکو میپردازیم. تنباکو یا توتون گیاهی با برگ‌های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود.

نام تنباکو به برگ‌های خشک و بریده شدهٔ این گیاه هم گفته می‌شود. مصرف اصلی این گیاه دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های بُرش نخورده آن به صورت سیگار یا سیگار برگ یا ریختن آن‌ها در سر قلیان و کشیدن آن‌ها انجام می‌شود.

توتون یک گیاه گرمسیری است، اما به خوبی در مناطق گرمسیری یا نیمه گرمسیری هم کاشته می‌شود. تا زمان برداشت به ۱۰۰ تا ۱۲۰ روز آب و هوای بدون یخبندان و سرمای شدید نیاز دارد. دما در دوره رشدی بین انتقال نشاء تا برداشت باید بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد باشد. به طور کلی گیاه توتون به شرایط آب و هوایی حساس است. آب و هوای مناسب و بارش باران به طور یکنواخت باعث تولید برگهای با کیفت بالا می‌شود. علاوه بر این شرایط طول روز بلند و دمای حدود ۲۶ درجه سانتی گراد در طول فصل رشد با رطوبت نسبی ۷۰ تا ۸۰ درصد برای تولید این محصول مورد نیاز است.

تنباکو میوه ای

تنباکوی میوه ای یکی از پرطرفدارترین محصولات دخانیات است. این تنباکو در میان تمام گروه های سنی، جوانان و خانم ها بسیار محبوب است. تنباکوی میوه ای و معسل متداول ترین نوع تنباکو قلیان در جهان است.

تنباکوهای میوه‌ای برای اولین بار توسط کشورهای عربی تولید شد و سپس در بین بقیه کشورهای مصرف‌کننده‌ قلیان گسترش یافت. در ساخت این تنباکو از مواد شیمیایی، اسانس و گلسیرین و تنباکوهای کپک زده مانده در انبارها استفاده می‌شود. دارای طعم‌های تلخ، شیرین، سبک و سنگین بوده و اسانس‌های متنوعی برای تمام سلیقه‌ها دارد.

تنباکویی که دارای عطر و دود خوب و گیرایی بالایی باشد در دسته ی بهترین تنباکو برای قلیان به حساب می آید. در زمان خرید تنباکو حتما توجه داشته باشید که از مراکز معتبر و برند های شناخته شده اقدام به خرید نمایید، تنباکوی اصلی باید تمامی مجوز های مربوطه را از مرکز دخانیات ایران دریافت کرده باشد، همچنین بر روی بسته بندی تنباکوی اصلی تاریخ تولید، تاریخ انقضا و علامت استاندارد درج شده است.

برندهای مختلف تنباکو

تنباکو تروی

تنباکو تروی محصول کشور ترکیه می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی است. محصولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی را نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد، تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است. برای خرید تنباکو 200 گرمی تروی کلیک کنید

تنباکو تروی

تنباکو جلایر

تنباکو جلایر از برندهای معروف تنباکو در ایران است که اخیرا محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این تنباکو در طعم های مختلف میوه ای تولید می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. این تنباکو علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارد که می توان از تمامی طعم های آن مصرف کرد.

تنباکو جلایر

تنباکو الفاخر

تنباکو الفاخر در امارات متحده عربی تأسیس شده است و اکنون جزو بزرگترین و معروف ترین تولیدکنندگان تنباکو در جهان است و به دلیل اینکه مصرف بسیار زیادی در کشورهای اروپایی دارد از این رو کیفیت بسیار بالایی هم دارد. الفاخر طعم های مختلف تنباکو میوه ای و معسل را متناسب با مخاطبان جهانی خود ارائه می کند.

تنباکو الفاخر

تنباکو نخل

تنباکو نخل در سال ۱۹۱۳ در مصر شروع به کار کرد. تنباکو نخل یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برندهای تنباکو در جهان است. این تنباکو دود بسیار زیادی دارد از همین رو مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تنباکو دو سیب نخل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top