برندهای تنباکو

انواع برندهای تنباکو کدامند؟

افراد هنگام خرید تنباکو دنبال محصولی هستند که دارای ویژگی‌هایی مانند گیرایی بالا، دود کافی و عطر خوب باشد. در واقع فاکتورهای عطر، گیرایی و دود مناسب، در انتخاب یک تنباکو حرف اول را می‌زنند. انواع بسیاری از برندهای تنباکو وجود دارد که هر کدام مشخصات مختلفی دارند.  داشتن مهر تایید بهداشت و سلامت نیز یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک تنباکوی خوب به شمار می‌رود.

هر ساله طبق قانون برای جلوگیری از قاچاق قیمت‌هایی برای خرده فروشی تنباکو تصویب می‌شود. فروشندگان موظفند که تنباکوها را با این قیمت‌ها نه کمتر و نه بیشتر به خریدارن عرضه کنند. اگر هنگام خرید تنباکو با محصولی که جنس آن از قیمت مصوب کمتر بود، مواجه شدید به اصل بودن آن شک کنید. زیرا فقط تولیدکنندگان محصولات تقلبی هستند که تنباکو را از قیمت واقعی آن ارزانتر می‌فروشند.

امروزه کارخانه های زیادی برای تولید تنباکو قلیان در بازار وجود دارند که توضیح در مورد بهترین نوع تنباکو قلیان کاملا سلیقه ای و شخصی است. تنباکو میوه ای باید توسط هرکسی امتحان شود تا بهترین نوع برای هر سلیقه ای مشخص شود. اکنون به معرفی معروف ترین برندهای تنباکو می پردازیم.

تنباکو تروی

تنباکو تروی محصول کشور ترکیه می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی است. محصولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی را نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است.

تنباکو تروی

تنباکو الفاخر

تنباکو الفاخر در امارات متحده عربی تأسیس شده است و اکنون جزو بزرگترین و معروف ترین تولیدکنندگان تنباکو در جهان است و به دلیل اینکه مصرف بسیار زیادی در کشورهای اروپایی دارد از این رو کیفیت بسیار بالایی هم دارد. الفاخر طعم های مختلف تنباکو میوه ای و معسل را متناسب با مخاطبان جهانی خود ارائه می کند.

تنباکو الفاخر

تنباکو نخل

تنباکو نخل در سال ۱۹۱۳ در مصر شروع به کار کرد. تنباکو نخل یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برندهای تنباکو در جهان است. این تنباکو دود بسیار زیادی دارد از همین رو مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تنباکو نخل

تنباکو مزایا

تنباکو مزایا در سال 2010 در کشور اردن شروع به کار کرد. این شرکت علاوه بر تنباکو معسل، فویل و زغال قلیان هم تولید می کند. تنباکوی معسل ، پیشرفت قابل ملاحظه ای را در بازار تنباکو میوه ای داشته است. تنباکو میوه ای این برند به دلیل تنوع بالا و با تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتری، مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

تنباکو مزایا

تنباکو جلایر

تنباکو جلایر از برندهای معروف تنباکو در ایران است که اخیرا محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این تنباکو در طعم های مختلف میوه ای تولید می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. این تنباکو علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارد که می توان از تمامی طعم های آن مصرف کرد.

تنباکو جلایر

تنباکو الواحه

تنباکو الواحه ساخت کشور اردن می باشد. این تنباکو از سال 1972 تولید می شود و در سراسر جهان به فروش می رسد. تنباکو میوه ای الواحه در میان افرادی که حرفه ای قلیان می کشند، از محبوبیت زیادی برخوردار است. همچنین این مارک از تنباکو برای افراد مبتدی نیز گزینه خوبی می باشد.

تنباکو الواحه

تنباکو الشرق

این برند یکی دیگر از برندهای تنباکو است که طرفداران بسیاری نیز دارد. این برند به خاطر قیمت مناسب و تنوع طعم بسیار بالایی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. تنباکو الشرق با ارائه طیف گسترده ای از سبک ها و طعم ها ، بدون شک یکی از بهترین مارک ها است.

تنباکو الشرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top