تنباکو نخل

تنباکو نخل

تنباکو نخل در سال 1913 در مصر شروع به کار کرد. تنباکو نخل یکی از بهترین و پرطرفدار ترین برندهای تنباکو در جهان است. این تنباکو دود بسیار زیادی دارد از همین رو مورد استقبال بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.

ریشه ساخت تنباکوی میوه ای و تنباکوی معسل به کشورهای عربی برمی‌گردد. زمانی که آنها برای کاهش دادن تلخی طعم تنباکو و افزودن طعم های جدید به آن، با افزودن تعدادی  افزودنی و اسانس و سایر مواد مختلف، ترکیبات جذاب‌تری را تولید نمودند.

تنباکو یا توتون با نام انگلیسی (tobacco) گیاهی با برگ های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخورده آن به صورت سیگار یا سیگار برگ یا ریختن آن‌ها در سر قلیان کشیدن آن‌ها انجام می‌شود.

طعم های تنباکو نخل

این تنباکو دارای طم های مختلفی است که هرکدام طرفداران خاص خود را دارد.

تنباکو دو سیب 

تنباکو دو سیب یا دوسیب عراقی نخل پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصول این برند محبوب می باشد. این تنباکو طعم و عطر واقعی تنباکو دو سیب را برای علاقه مندان به وجود می آورد.

تنباکو دو سیب نخل

تنباکو زرد آلو

این تنباکو جزو طعم های خاص برند نخل می باشد که طبعی سبک و خنک دارد و برای کسانی که نمی توانند تنباکوی سنگین بکشند مناسب است. این تنباکو هم جزو طعم های پرفروش است.

تنباکو زردآلو نخل

تنباکو نارگیل

این تنباکو بوی دلنشین نارگیل را در هوا پخش میکند و از جمله طعم هایی است که خود من هم به شدت طرفدارش هستم (البته خیلی اهمیتی نداره!) این تنباکو طبع سنگین و گرم دارد و هنگام مصرف حس بسیار خوشایندی را ایجاد میکند.

تنباکو نارگیل نخل

تنباکو بلوبری

تنباکو بلوبری نخل جزو بهترین طعم های این برند است که بسیار خوشبو و خوش عطر است و بیشتر مورد پسند بسیاری از بانوان قرار دارد این تنباکو طبعی خنک و سبک دارد.

تنباکو بلوبری نخل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top