تنباکو جلایر

تنباکو جلایر و طعم های آن

تنباکو جلایر از برندهای معروف تنباکو در ایران است که اخیرا محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این تنباکو در طعم های مختلف میوه ای تولید می شود که از کیفیت بالایی برخوردار است. این تنباکو علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارد که می توان از تمامی طعم های آن مصرف کرد.

طعم های تنباکو جلایر

تنباکو جلایر طعم های بسیار متعددی دارد که ما در اینجا به محبوب ترین و خاص ترین طعم های این برند خوش آوازه می پردازیم.

تنباکو شیر انبه

شیر انبه یک انتخاب خاص! این تنباکو عطر و طعم فوق العاده ای دارد این طعم جزو دسته تنباکوهای سنگین و گرم محسوب میشود که طرفداران بسیاری هم دارد.

تنباکو شیر انبه جلایر

تنباکو طالبی

این تنباکو از طعم هایی است که هرکسی که قلیان میکشد حتما باید یک بار آن را امتحان کند. هنگام مصرف این تنباکو فضا با بوی طالبی عطرآگین میشود. این تنباکو هم از دسته سنگین و گرم است.

تنباکو طالبی جلایر

تنباکو کاپوچینو

این تنباکو یادآور طعم خوش قهوه است که هنگام مصرف فضا دارای عطر دلنشینی خواهد شد. این تنباکو جزو دسته سنگین و گرم است.

تنباکو کاپوچینو جلایر

تنباکو 212

این طعم جزو طعم های جدید برند جلایر است که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست ولی از بسته بندی آن مشخص است که مورد پسند بسیاری از بانوان قرار خواهد گرفت. راستش خودمم نمیدونم چه طعمیه!!!

212

تنباکو شیر نارگیل

تنباکو شیر نارگیل جلایر جزو طعم های محبوب و پر طرفدار تنباکو است که عطر و بوی بینظیری دارد. این تنباکو با عصاره گیری از نارگیل فضا را بسیار معطر میکند. این تنباکو جزو طعم های گرم و سنگین می باشد.

تنباکو شیر نارگیل

تنباکو دو سیب

تنباکو دو سیب پرطرفدارترین تنباکو در ایران که عطر و طعم فوق العاده ای دارد و همواره مورد استقبال مردم قرار میگیرد. این طعم پرفروش ترین طعم برند جلایر می باشد.

تنباکو دو سیب جلایر

تنباکو هندوانه

این تنباکو در رده دوم پر فروش ترین طعم های این برند است. این تنباکو برخلاف طعم های قبلی جزو طعم های سبک و خنک است که به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

تنباکو هندوانه جلایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top