تنباکو الفاخر

تنباکو الفاخر

تنباکو الفاخر از بزرگترین تولیدکنندگان تنباکو در جهان است. تنباکو یا توتون با نام انگلیسی (tobacco) گیاهی با برگ های پهن است که در اصل در آمریکای شمالی و جنوبی رشد می‌کرد و امروزه در سراسر جهان کشت می‌شود. مصرف اصلی این گیاه تدخین دود حاصل از سوزاندن برگ‌های خشک آن است که دارای نیکوتین است. این کار با پیچیدن آن در کاغذ یا پیچیدن برگ‌های برش نخوردهٔ آن به صورت سیگار یا سیگار برگ یا ریختن آن‌ها در سر قلیان کشیدن آن‌ها انجام می‌شود.

تنباکو

شرکت الفاخر که در سال ۱۹۹۹ میلادی در امارات متحده عربی تأسیس شده است و اکنون جزو بزرگترین و معروف ترین تولیدکنندگان تنباکو در جهان است و به دلیل اینکه مصرف بسیار زیادی در کشورهای اروپایی دارد از این رو کیفیت بسیار بالایی هم دارد. الفاخر طعم های مختلف تنباکو میوه ای و معسل را متناسب با مخاطبان جهانی خود ارائه می کند.

طعم های برتر تنباکو الفاخر

تنباکو دوسیب 

تنباکو دو سیب ، ترکیبی از طعم های سیب قرمز و سبز با رازیانه یا شیرین بیان است. این ترکیب طعم شیرین و خوش طعمی ایجاد می کند. دو سیب یکی از طعم دهنده های اصلی تنباکو قلیان است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

تنباکو دوسیب الفاخر

تنباکو هندوانه نعناع 

این تنباکو ترکیبی از هندوانه سبک و شیرین و نعناع خنک است که منجر به ایجاد طعم دلنشینی می شود. تنباکو هندوانه نعناع، یکی از شیرین ترین طعم های  الفاخر است که عطر خوبی را در هوا پخش می کند.

تنباکو هندوانه نعنا الفاخر

تنباکو وانیل 

تنباکو وانیل ، به تنهایی خوش طعم است. ترکیب شدن وانیل با طعم های دیگر تنباکو عطر و طعم بسیار دلنشینی را ایجاد می کند. وانیل را با نعنا ، لیمو ، هلو ، سیب ، دارچین ، انگور ، پرتقال یا هر چیز دیگری مخلوط کنید و لذت ببرید.

تنباکو وانیل الفاخر

تنباکو رز الفاخر

تنباکو رز ، از عصاره گلبرگ های گل رز ساخته شده است. این تنباکو که عطر و طعم شیرین و معطری دارد به خوبی با لیمو و وانیل ترکیب می شود و فضا را بسیار عطرآگین میکند.

تنباکو رز الفاخر

تنباکو قهوه 

این تنباکو جزو پرطرفدارترین طعم های این شرکت می باشد که عطر بی نظیز قهوه را در محیط پخش کرده و حس بسیار خوبی ایجاد میکند.

تنباکو قهوه الفاخر

برای خرید تنباکو الفاخر اصل با بهترین قیمت می توانید از سایت تروی اقدام به خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top