تنباکو انگور سیاه و ترکیبات آن

تنباکوی انگور سیاه سبک است یا سنگین؟

مشخصات تنباکوی انگور سیاه

تنباکوی انگور سیاه طعم شیرین و دلنشین انگور که با عصاره ی طبیعی آن ساخته شده است. تنباکوی انگور یکی از تنباکوهایی است که ظرفیت بسیار بالایی برای میکس کردن با طعم های دیگر دارد و شما می توانید به صورت دلخواه این تنباکو را با طعم های دیگر به صورت ترکیبی استفاده کنید.

تنباکوی انگور سیاه سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در دسته طعم های سنگین و گرم قرار می گیرد.  این تنباکو عطر و بوی انگور سیاه را در فضا پخش می کند و طعم آن نیز مانند انگور سیاه، شیرین است و طعم طبیعی انگور از آن حس می شود.

مشخصات تنباکوی انگور سیاه نعنا

تنباکوی انگور سیاه نعنا طعم انگور به همراه عصاره ی طبیعی نعنا می باشد. این تنباکو حس خیلی جالب و خوبی را در دهان شما پخش میکند. در این تنباکو هم طعم خنکی نعنا به تنباکوی انگور اضافه شده و هم از میزان سنگینی و گرمی طعم انگور کاسته است و ترکیبی بسیار مناسب و دلچسب به وجود آورده است.

تنباکوی انگور سیاه نعنا سبک است یا سنگین؟

تنباکوی انگور نعنا طعمی شیرین و خنک به همراه گرمی انگور ، سبکی نعنا و همچنین سنگینی انگور می باشد که در کل این طعم را در دسته تنباکو های سنگین و گرم قرار داده است.

مشخصات تنباکوی انگور یخ 

تنباکوی انگور یخ یک ترکیب مناسب و پرطرفدار از طعم های سبک و سنگین می باشد. این تنباکو طعمی نسبتا سنگین مایل به سبک محسوب می شود. با وجود طعم طبیعی عصاره ی انگور در تنباکو انگور یخ ، کیفیت را برای استفاده کنندگان از این تنباکو به ارمغان می آورد.

تنباکوی انگور یخ سبک است یا سنگین؟

این ترکیب دارای عصاره ی انگور که طعمی سنگین و گرم محسوب می شود است همراه با چاشنی طعم یخ که طعمی خنک و ترکیب دومی سبک است، خنکی خاصی به طعمی گرم بخشیده است. این تنباکو در دسته ی سنگین و خنک قرار می گیرد.

انگور یخ

مشخصات تنباکوی انگور سیاه خامه

ترکیب طعم های انگور که شیرین و گرم و سنگین می باشد با عصاره ی طعم خامه که چاشنی خوش طعم تنباکو های شیرین می باشد. عصاره ی خامه در هر ترکیبی باعث خوش طعم شدن، ملایم شدن و لطافت خاصی به ترکیب می بخشد.

تنباکوی انگور سیاه خامه سبک است یا سنگین؟

تنباکوی انگور سیاه خامه یک ترکیب طعم های سنگین و گرم است. تنباکو شیر به تنهایی نسبتا سبک به حساب می آید اما ترکیب آن با انگور سیاه سنگین محسوب می شود.

مشخصات تنباکو هندوانه انگور یخ

تنباکو هندوانه انگور یخ یک ترکیب مناسب و پرطرفدار از طعم های سبک و سنگین می باشد. این ترکیب دارای عصاره ی انگور که طعمی سنگین و گرم محسوب می شود است که با عصاره ی هندوانه و یخ بسیار معتدل و خوشایند می شود.

تنباکو هندوانه انگور یخ سبک است یا سنگین؟

تنباکوی هندوانه انگور یخ یک ترکیب مناسب و پرطرفدار از طعم های سبک و سنگین می باشد.که تنباکو هندوانه سبک و خنک است. همچنین چاشنی طعم یخ این ترکیب را کامل کرده است و تنباکو هندوانه انگور یخ را در دسته تنباکو های نسبتا سنگین و خنک قرار داده است اما همچنان وجود طعم انگور در تنباکو، سنگینی اندک و خاص خود را دارد.

مشخصات تنباکوی بلوبری انگور

تنباکوی بلوبری انگور ترکیب طعم های انگور و بلوبری می باشد که هر دو طعم از طعم های شیرین و مطلوب به شمار می آیند. طعم بلوبری طعمی ملایم با عطری خوشایند است و انگور نیز طعمی شیرین با عطر و طعم انگور می باشد که ترکیب آن با بلوبری طعمی شیرین و سنگین به وجود می آورد.

تنباکو بلوبری انگور سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در دسته سنگین و گرم قرار دارد. طعم گرم انگور با اندک خنکی طعم بلوبری ترکیبی خوشایند و مناسب می باشد و برای علاقه مندان به طعم های شیرین و سنگین، طعم بلوبری انگور طعم بسیار مناسبی است.

مشخصات تنباکوی طالبی انگور یخ

طعم طالبی به تنهایی طعمی شیرین با عطر میوه طالبی به همراه عصاره ی طالبی می باشد که ترکیب آن با تنباکو انگور یخ، اندکی به سنگینی این تنباکو اضافه میکند. این ترکیب طعمی شیرین و خنک با عصاره طالبی و انگور با چاشنی یخ می باشد که برای دوستداران طعم های شیرین بسیار مناسب و دلپذیر است.

تنباکوی طالبی انگور یخ سبک است یا سنگین؟

تنباکو طالبی انگور یخ ترکیب طعم های طالبی که طعمی نسبتا سنگین و گرم محسوب می شود. اگرچه طالبی جزو طعم های سبک محسوب میشود اما ترکیب آن با انگور یک تنباکوی سنگین با عطری فوق العاده به وجود می آورد.

1 Comment

  1. mohsen
    23 فروردین 1401

    ممنون خیلی جامع بود .
    ی سوال داشتم اینکه مارک های مختلف ، مشخصات تنباکو انگورشون متفاوت هست یا همگی طبق یک استاندارد طعم هستند برای سبکی و سنگینی .

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top