مشخصات تنباکو بلوبری

تنباکو بلوبری سبک است یا سنگین؟

تنباکو بلوبری سبکه یا سنگین؟

تنباکو بلوبری یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. این تنباکو جزو تنباکوهای سبک و خنک به حساب می آید. ترکیب بلوبری با سایر طعم ها مانند بلوبری خامه بلوبری نعنا و…  یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود می آورد. تنباکوهای بلوبری برند تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد.

تنباکوهای بلوبری تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با طعم دوم که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است. خرید تنباکو بلوبری به همراه خرید یک تنباکو خنک دیگر میتواند انتخاب مناسبی باشد. این تنباکو در بین طرفداران در رده دوم پرفروش ترین و محبوب ترین طعم قرار دارد. تنباکو تروی جزو با کیفیت ترین تولید کنندگان این طعم می باشد و محبوب ترین تنباکو را در میان طرفداران دارد.

تنباکو بلوبری خامه تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با خامه که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است.

طعم بلوبری طعمی ملایم با عطری خوشایند است و انگور نیز طعمی شیرین با عطر و طعم انگور می باشد که ترکیب آن با بلوبری طعمی شیرین و سنگین به وجود می آورد. طعم گرم انگور با اندک خنکی طعم بلوبری ترکیبی خوشایند و مناسب می باشد و برای علاقه مندان به طعم های شیرین و سنگین، طعم بلوبری انگور طعم بسیار مناسبی است.

2 Comments

  1. Taha
    21 اردیبهشت 1401

    سلام
    تنباکو بلوبری تروی چه وزن هایی داره؟

    پاسخ
    1. aminmohammad sohrabi
      21 اردیبهشت 1401

      با سلام تنباکو تروی در حال حاضر در بسته بندی های 200 گرمی و 1کیلوگرمی موجود است

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top