تنباکو آدامس و ترکیبات آن

تنباکو آدامس سبک است یا سنگین؟

مشخصات تنباکو آدامس

تنباکوی آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. همچنین این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث آزار دیگران نمی شود.

تنباکو آدامس سبک است یا سنگین؟

تنباکوی آدامس در دسته تنباکو های سبک و گرم قرار دارد و می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید. همچنین این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است.

تنباکو ادامس

مشخصات تنباکوی بلوبری آدامس

تنباکو بلوبری آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که ترکیب طعم های آدامس به همراه بلوبری می باشد. عنصر قالب این ترکیب طعم آدامس می باشد که شیرینی فانتزی آن به وضوح حس می شود که با عصاره ی طبیعی بلوبری ترکیب شده است.

تنباکو بلوبری آدامس سبک است یا سنگین؟

این ترکیب طعم اندک خنک و بسیار شیرین و دلچسب به وجود آوده است که می توان از آن بینهایت لذت برد. تنباکو بلوبری آدامس در دسته تنباکو های سبک و خنک قرار می گیرد.

مشخصات تنباکو آدامس سقز

آدامس سقز طعمی شیرین و فانتزی می باشد. این تنباکو هنگام استفاده طعم شیرینی خاصی در دهان منتشر می کند. این طعم بوی خوشایندی دارد که فضا را با عطر آدامس پر میکند و برای دیگران آزار دهنده نیست.

تنباکو آدامس سقز سبک است یا سنگین؟

تنباکو سقز در دسته تنباکو های سبک و گرم قرار دارد و ترکیب آن با تنباکوهای خنک می تواند طعم بسیار دلنشینی ایجاد کند.

مشخصات تنباکوی آدامس بادکنکی

 آدامس بادکنکی یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. طعم آدامس بادکنکی مانند طعم آدامس توت فرنگی شیرین ولی ملایم تر و سبک تر می باشد. زمان استفاده این تنباکو حس بسیار خوشایند و آرامشی به شما دست خواهد داد.

تنباکوی آدامس بادکنکی سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در دسته تنباکو های سبک و خنک قرار دارد.این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث آزار دیگران نمی شود. همچنین این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است. ترکیب این طعم با طعم هایی مانند نعنا، بلوبری، دارچین و… بسیار مناسب می باشد.

مشخصات تنباکوی آدامس دارچین

تنباکوی آدامس دارچین از بهترین ترکیب های تنباکو می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد. این طعم به علت عطر و طعم خوشی که دارد بسیار مناسب از و فضا را با عطر خوش دارچین پر میکند. اگر از طعم و بوی دارچین لذت می برید این تنباکو میتواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

تنباکوی آدامس دارچین سبک است یا سنگین؟

. هیچ تنباکویی مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم که حس دلنشین و خوشایند خاصی داشته باشد که از آدامس و دارچین درست شده باشد نمی شود.

مشخصات تنباکو آدامس نعنا

تنباکو آدامس نعنا طعمی نسبتا سبک در عین خنکی می باشد. این طعم که ترکیب طعم شیرین و فانتزی آدامس به همراه چاشنی نعنا می باشد ترکیبی دلنشین و گیرا می باشد که استفاده از آن برای طرفداران قلیان می تواند بسیار لذت بخش باشد.

تنباکو آدامس نعنا سبک است یا سنگین؟

 آدامس نعنا یک انتخاب نسبتا سبک و خنک است که مردان و بانوان زیادی را به خود جذب کرده است . این طعم ترکیبی از یک تنباکو سبک و خنک است که باعث میشود جزو طعم های خاص و دلنشین محسوب شود.

مشخصات تنباکوی آلو آدامس

تنباکوی آلو آدامس یکی از ترکیب های خوش طعم تنباکو می باشد. وجود عصاره ی آلو و ترکیب آن با طعم آدامس طعمی گرم با وجود خنکی آدامس، برای شما تجربه ی جدیدی به ارمغان می آورد. عصاره آلو و بوی دلنشین آن اکنون با آدامس ترکیب شده و یک تنباکو خوش بو و دلنشین را به ارمغان آورده است .

تنباکوی آلو آدامس سبک است یا سنگین؟

این تنباکو در کل سبک و گرم محسوب می شود اما وجود عصاره ی آدامس در آن گرمی آنرا خنثی نکرده و طعمی خوشایند به وجود می آورد.

مشخصات تنباکو فانتستیک یخ

تنباکو فانتستیک یخ یکی از تنباکو های خنک و خوش طعم می باشد. این تنباکو با رایحه فانتزی و دلنشین طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

تنباکو فانتستیک یخ سبک است یا سنگین؟

این تنباکو یک طعم سبک و خنک محسوب می شود و وجود عصاره ی آدامس در آن خنکی آنرا مطلوب تر کرده و طعمی خوشایند به وجود می آورد.

مشخصات تنباکو شکلات

تنباکو شکلات  یک طعم منحصر به فرد با عصاره ی کاکائو می باشد. در این تنباکو از عصاره ی طبیعی کاکائو استفاده شده و عطر و طعم شکلات را در فضا پخش می کند. این تنباکو در بین طرفداران شکلات جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

تنباکو شکلات سبک است یا سنگین؟ 

این طعم بسیار شیرین و دلنشین می باشد و طعمی گرم و سبک محسوب می شود.  از این تنباکو می توانید به صورت ترکیبی با طعم های دلخواه دیگر نیز استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

مشخصات تنباکو شکلات تمشک

تنباکو شکلات تمشک  ترکیب دو طعم شیرین و سبک شکلات و تمشک می باشد که بسیار ترکیب خوش عطر و طعمی به وجود آورده است. تنباکو شکلات تمشک طعمی بسیار دلنشین با رایحه ای ملیح و جالب طعم تمشک می باشد که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

تنباکو شکلات تمشک سبک است یا سنگین؟

شکلات و تمشک هر دو طعم شیرین محسوب می شوند، اما شکلات گرم و تمشک خنک است که در این ترکیب به صورت مکمل برای یکدیگر عمل می کنند. این طعم در دسته تنباکو های سبک و گرم قرار دارد اما در عین حال سنگینی خاص خود را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top