مشخصات تنباکوی آدامس دارچین

تنباکوی آدامس دارچین سبک است یا سنگین؟

تنباکوی آدامس دارچین سبکه یا سنگین؟

هیچ تنباکویی مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم که حس دلنشین و خوشایند خاصی داشته باشد که از آدامس و دارچین درست شده باشد نمی شود . این تنباکو از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد .

تنباکو آدامس دارچین تروی از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد. اگر از طعم و بوی دارچین لذت می برید این تنباکو میتواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

تنباکو دارچین  یک طعم سنگین و گرم قلیان محسوب می شود. این طعم به علت عطر و طعم خوشی که دارد بسیار مناسب از و فضا را با عطر خوش دارچین پر میکند. به علت سنگینی و گرمی این طعم با طعم های دیگر مانند آدامس، پرتقال، یخ و… ترکیب می شود. اما برای علاقه مندان به طعم های گرم و سنگین این طعم به تنهایی می تواند بسیار دلچسب باشد.

تنباکو آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. همچنین این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث آزار دیگران نمی شود. این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است. ترکیب این طعم با طعم هایی مانند نعنا، بلوبری، دارچین و… بسیار مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top