مشخصات تنباکو پرتقال خامه

تنباکوی پرتقال خامه سبک است یا سنگین؟

تنباکو پرتقال خامه سبکه یا سنگین؟

پرتقال خامه از محبوب ترین و پر فروش ترین محصول می باشد. چراکه این تنباکو با عطر خوش و طعم خوب می تواند حس خوشایندی را درون شما ایجاد کند. پرتقال خامه یک ترکیب سبک و گرم محسوب می شود که در آن ترکیب پرتقال که یک تنباکوی خنک می باشد با چاشنی خامه یک ترکیب گرم را به وجود آورده است. ترکیب پرتقال و خامه از بهترین ترکیب های تنباکو های میوه ای قلیان می باشد.

تنباکو با طعم پرتقال که در محوریت اصلی این طعم قرار دارد جزو اصیل ترین و قدیمی ترین طعم های قلیان می باشد که اگر از طرفداران قدیمی قلیان باشید به خاطر دارد که در زمان های گذشته یکی از رایج ترین طعم ها تنباکو پرتقال بود. در گذشته به صورت دستی این طعم را با طعم های مکملی مانند نعنا ترکیب می کردیم و استفاده می کردیم تا اینکه به دلیل محبوبیت بالای این طعم، تولید و وارد بازار شد و در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین طعم ها قرار گرفت.

تنباکو پرتقال یک تنباکو سبک با رایحه خوب و نسبتا خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد . پرتقال بیشتر بعنوان طعم پایه برای ترکیب با سایر طعم ها استفاده میگردد . از محبوب ترین ترکیب ها و میکس های تنباکو پرتقال می توان به ترکیب آن با خامه اشاره کرد

تنباکو تروی جزو برترین تولید کنندگان در ارائه دهندگان این طعم می باشد و تنباکوی 200گرمی پرتقال خامه جزو پرفروش ترین محصولات این برند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top