مشخصات تنباکو هندوانه یخ

تنباکو هندوانه یخ سبک است یا سنگین؟

تنباکو هندوانه یخ سبکه یا سنگین؟

تنباکو هندوانه یخ از جمله طعم های بسیار خنک و خوش رایحه ای است که زمانی آن را استعمال میکنید ، رایحه آن تمام فضا را پر میکند . در صورتی که این طعم را برای خرید انتخاب میکنید ، بهتر است بدانید که طعم فوق العاده خاصی را انتخاب کردید. خرید این تنباکو بیشتر توسط بانوان صورت میگیرد زیرا این طعم خوش بو، سبک و مورد پسند خیلی از بانوان است.

طبق آمار شرکت تروی تنباکوی هندوانه یخ برترین و پرفروش ترین تنباکو میان ایرانیان  بوده است و از لحاظ کیفیت برند تروی جزو بهترین ارائه کنندگان این تنباکو می باشد. اگر به دنبال طعمی سبک و دلپذیر برای قلیانتان هستید این طعم یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

اگر طرفدار قلیان هستید و از طعم های میوه ای قلیان لذت می برید، احتمالا به خاطر دارید که در گذشته انواع طعم های پرطرفدار و طعم هایی که در همه جمع ها پیدا می شد از دوسیب آلبالو تا پرتقال نعنا و دیگر طعم های اصیل بود. تا به مرور دوره ای گذشت تا طعم هایی مانند لیمو و پرتقال خامه و هلو و… نیز به طعم های موجود اضافه شد.

اگر این طعم را برای خرید انتخاب میکنید ، اطمینان داشته باشید که طعم فوق العاده خاصی را انتخاب کردید . امیدوارم از خرید این تنباکو لذت ببرید.

2 Comments

  1. Hasan
    24 فروردین 1401

    سلام با تشکر از مطالب خوب و مفیدتون
    من از تنباکوی هندوانه یخ استفاده کردم و خیلی راضی بودم. تنباکوی سبک دیگه‌ای که شما پیشنهاد میکنید چیه؟

    پاسخ
    1. aminmohammad sohrabi
      24 فروردین 1401

      با سلام. حتما تنباکوی پرتقال خامه تروی رو امتحان کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top