تنباکو پرتقال و ترکیبات آن

تنباکو پرتقال سبک است یا سنگین؟

مشخصات تنباکوی پرتقال

تنباکوی پرتقال یک تنباکو سبک با رایحه خوب و نسبتا خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد. پرتقال بیشتر بعنوان طعم پایه برای ترکیب با سایر طعم ها استفاده میگردد. از جمله ترکیبات پرطرفدار این تنباکو می توان به تنباکوی پرتقال خامه اشاره کرد.

تنباکو پرتقال سبک است یا سنگین؟

تنباکوی پرتقال از محبوب ترین و پر فروش ترین تنباکوها می باشد. چراکه این تنباکو با عطر خوش و طعم خوب می تواند حس خوشایندی را درون شما ایجاد کند. تنباکوی پرتقال یک ترکیب سبک و خنک محسوب می شود.

مشخصات تنباکوی پرتقال دارچین

تنباکوی پرتقال دارچین تنباکویی بر پایه پرتقال که خود با رایحه خوب و خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد. این تنباکو به علت عطر و طعم خوشی که دارد بسیار مناسب از و فضا را با عطر خوش دارچین پر میکند.

تنباکوی پرتقال دارچین سبک است یا سنگین؟

ترکیب پرتقال و دارچین میتواند یک تنباکو سبک و گرم با عطر دارچین ایجاد کند که خود به نحوی جالب است.

مشخصات تنباکوی پرتقال کولا

تنباکوی پرتقال کولا از جمله طعم های فانتزی سبک ، خنک و جالب است که ترکیبی از پرتقال و نوشابه کوکا می باشد. این تنباکو یکی از طعم های خنک و پرطرفدار دوست داران قلیان می باشد. تنباکوی پرتقال کولا جزو طعم های خنک و سبک در میان تنباکوها به شمار می آید که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

تنباکوی پرتقال کولا سبک است یا سنگین؟

این تنباکو جزو طعم های سبک و خنک محسوب می شود که هنگام کشیدن حس خوشایندی به وجود می آورد.

مشخصات تنباکو بلوبری پرتقال

تنباکوی بلوبری پرتقال یک تنباکو خاص از ترکیب تو طعم محبوب بلوبری و پرتقال است. تنباکوی پرتقال یک تنباکو سبک با رایحه خوب و خنک و تنباکو بلوبری با طعم خاص خود مکمل خوبی با این تنباکو می باشد.

تنباکوی بلوبری پرتقال سبک است یا سنگین؟

ترکیب این دو طعم میتواند طعمی سبک و گرم را به شما القا کند و دارای طعمی بسیار خوشایند است. تنباکوی بلوبری پرتقال طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد.

مشخصات تنباکو پرتقال انبه آلبالو

تنباکوی پرتقال انبه آلبالو یک میکس قوی !! پرتقال انبه آلبالو یک میکس قوی و سنگین برای طرفداران تنباکو های سنگین می باشد. این تنباکو از جمله تنباکوهایی است که طعم ترکیبی و عطر دلنشین آن ، حس و بوی خوبی را در اطراف گسترش می دهد.

تنباکوی پرتقال انبه آلبالو سبک است یا سنگین؟

این تنباکو سنگین و گرم است و برای کسانی که طرفدار پر و پاقرص قلیان هستند ، از بهترین گزینه هاست. این تنباکو با عطر و بوی خاص خود فضا را عطرآگین میکند. این تنباکو از مواد درجه یک تشکیل شده تا حس دل انگیزی در شما ایجاد کند.

مشخصات تنباکوی پرتقال نعنا

تنباکوی پرتقال نعنا یکی از دوست داشتنی ترین ترکیب های تنباکو است. این طعم سبک بودن پرتقال و خنکی نعنا را به همراه دارد. این طعم طرفداران زیادی دارد زیرا پرتقال جز طعم های خیلی پرطدفدار تنباکو می باشد که طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد.

تنباکو پرتقال نعنا سبک است یا سنگین؟

تنباکوی پرتقال نعنا طعمی است بسیار خنک و سبک. این تنباکو حس خیلی جالب و خوبی را در دهان شما پخش میکند. این تنباکو را می توان به مدت طولانی استفاده کرد بدون اینکه اذیت کننده باشد.

مشخصات تنباکوی پرتقال هلو

تنباکوی پرتقال هلو یک محصول با کیفیت از ترکیب دو تنباکوی دوس داشتنی پرتقال و هلو می باشد. تنباکوهای هلو از جمله تنباکو هایی است که بانوان به آن خیلی علاقه دارند و در بین مردان نیز محبوبیت خاصی دارد.

تنباکوی پرتقال هلو سبک است یا سنگین؟

این تنباکوی خوش عطر نسبتا سنگین و گرم است اما سنگینی آن طوری است که برای تمامی مصرف کنندگان مناسب و لذت بخش است.

4 Comments

  1. سارا
    4 اردیبهشت 1401

    سلام مطالبتون خیلی عالیه فقط میخوام بدونم تنباکو هلو سبکه یا سنگینه؟

    پاسخ
    1. mainTroyBlogSite
      5 اردیبهشت 1401

      سلام وقت بخیر
      تنباکو هلو نسبتا سنگین هست و طبعش گرمه .
      بوی تنباکو هلو واقعا جالبه .

      پاسخ
  2. حسین
    19 اردیبهشت 1401

    تنباکو کولا پرتقال طعمش مثل نوشابه هست؟

    پاسخ
    1. aminmohammad sohrabi
      21 اردیبهشت 1401

      با سلام بله تنباکو کولا طعمی مشابه نوشابه دارد

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top