مشخصات تنباکوی دو سیب آلبالو

تنباکوی دو سیب آلبالو سبک است یا سنگین؟

تنباکوی دو سیب آلبالو سبکه یا سنگین؟

تنباکوهای ترکیبی زیادی در شرکت های مختلفی تولید میشوند . اما هیچ کدام مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم مانند تنباکو دو سیب آلبالو که حس اصیل بودن خاصی داشته باشد نمی شود . این تنباکو از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد.

دوسیب جز طعم های خیلی سنگین تنباکو می باشد که طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد .همچنین تنباکو دوسیب از بهترین و اصیل ترین طعم های تنباکو می باشد . در رابطه با محبوب ترین طعم تنباکو ، تنباکو دو سیب چه میتوان گفت

یکی از عمده دلایل مصرف بیش از حد تنباکو دوسیب این است که این نوع تنباکو در بدو ورود به کشور با این طعم وارد شده و مردم تقریبا میشه گفت تنباکوی میوه ای را با این طعم میشناسند میشه گفت به عبارتی مردم ذهنیتشان به قلیان با دوسیب شکل گرفته است.

تنباکو دوسیب آلبالو تروی از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد . این تنباکو از لحاظ اصالت و کیفیت در درجه بالایی میان طرفداران قلیان قرار دارد و پرطرفدار ترین تنباکو نیز محسوب می شود. همچنین جزو سنگین ترین تنباکو ها نیز محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top