گرانقیمت ترین سیگار های جهان کدامند؟

گران ترین سیگار های برگ و معمولی در جهان:

 سیگار برگ آرتورو فوئنته اوپوس اکس:79 دلار برای هر  نخ سیگار

آرتورو فوئنته اوپوس اکس محصول کشور جمهوری دومینیکن هست که از عطر و طعمی غنی و پیچیده سود می برد. این سیگار برگ در سال 1995 در هفت اندازه مختلف روانه بازار شد. عطر و طعم این سیگار برگ دارای نت هایی از قهوه اسپرسو هست.

 سیگار سوبرانی ( sobrani ):

سیگار سوبرانی که در سال ۱۸۷۹ برای اولین بار عرضه شد یکی از قدیمی‌ترین برند‌های سیگار در جهان هست. این سیگار توسط کمپانی بریتانیایی Gallaher Group تولید شده که اکنون متعلق به کمپانی Japan Tobacco به عنوان یکی از پیشروترین کمپانی‌های تولید سیگار در ژاپن است. برند Sobranie در تهیه سیگار‌های بسیار مرغوب و سفارشی تبحر داشته و انواع مختلفی از سیگار مانند Sobranie Cocktail، Sobranie Gold و Sobranie White Russian را تولید می‌کند. محبوب‌ترین این سیگار‌ها Sobranie White Russian است و یکی از سنگین‌ترین سیگار‌های جهان به شمار می‌آید.

این سیگار‌ها دارای کاغذ‌های سیاه و فیلتر طلایی هستند و به خاطر همین شکلشان شناخته می‌شوند. این سیگار همچنین یکی از گرانقیمت‌ترین سیگار‌های جهان است که هر بسته آن در فروشگاه‌های آنلاین ۷ تا ۱۲.۸۰ دلار قیمت گذاری شده هست.

سیگار سیاه و فیلتر طلایی سوبرانی

سیگار برگ های مایاها :507 هزار دلار برای هر جعبه سیگار

مایاهای باستان تنباکو مصرف میکردند و این مساله طی کشف 800 سیگار برگ در گواتمالا در سال 2012 ثابت شده است. قدمت این سیگار های برگ به 600 سال پیش باز میگردد  اما همچنان برای استفاده مناسب بودند.

سیگارهای مایاها را تیمی از باستان‌شناسان دانشگاه تمپا کشف کردند که این که سیگارها همچنان در شرایط مطلوب برای استفاده باقی مانده بودند و موجب شگفتی باستان‌شناسان شد. این سیگارها در ظروف سفالی مهر و موم شده دفن شده بودند. طی یک حراجی کل مجموعه سیگارهای مایاها به قیمت 507 هزار فروخته شد.

سگار برگ های قدیمی مایاها

 سیگار کارلیا ( Karelia )

سیگار برند Karelia یک سیگار یونانی هست و توسط کمپانی Karelia Tobacco که بزرگ‌ترین تولید کننده تنباکو در یونان است تولید می‌شود. این کمپانی در سال ۱۸۸۸ تاسیس شده و تولیدات خود را به بیش از ۶۵ کشور جهان صادر می‌کند.

دفتر مرکزی این کمپانی در شهر کالاماتا در یونان واقع شده و در زمینه تولید سیگار معمولی و سیگار‌های کوچک فعالیت دارد. برند Karelia انواع متفاوتی از سیگار‌ها تولید می‌کند که از آن میان می‌توان به Karelia Slims، Karelia Cream و Karelia Blue اشاره کرد.

سیگار‌های برند Karelia که به خاطر مزه خاصشان شناخته می‌شوند معمولاً در میان مردان محبوب‌تر بوده اگر چه این برند اخیراً نمونه‌ای جدید از سیگار‌های خود با نام Karelia Ome Superslims برای زنان تولید کرده است. با این وجود، مهم‌ترین و معتبرترین محصول این کمپانی سیگار‌های George Karelias and Sons است که به بسته بندی بسیار شیک و متفاوتی عرضه می‌شود.

در برخی از کشورها، سیگار‌های Karelia بسیار ارزان هستند و با قیمتی کمتر از ۵ دلار برای هر پاکت  از این سیگار به فروش می‌رسند. اما در بیشتر کشور‌های جهان این برند یکی از گران قیمت‌ترین برند‌های سیگار است. در سایت آنلاین سیگار فروشی At CigsSpot.com هر پاکت سیگار Karelia به قیمت ۳.۷۰ دلار و هر باکس آن به قیمت ۳۷ دلار به فروش می‌رسد.

 سیگار برگ گورکا اژدهای سیاه:1150 دلار برای هر  نخ از این سیگار برگ

سیگار برگ گورکا اژدهای سیاه برای نخستین بار در سال 2006 وارد بازار شد. تولید محدود موجب شده تا با محصولی کمیاب مواجه باشیم. این سیگارها در جعبه هایی از جنس استخوان شتر و جعبه های چرم بفروش می رسند.

عطر و طعم هر سیگار پیچیده است و ترکیبی از نت های چرمی، ادویه ای و کره ای را ارائه می کند. اژدهای سیاه یکی از کمیاب‌ترین سیگارهای برگ گورکا محسوب شده و از مرغوب‌ترین انواع تنباکو در تولید آن استفاده می شود.

سیگار برگ گران قیمت گورکا اژدهای سیاه

 سیگار مارلبرو ( Marlboro )

سیگار Marlboro یکی از معروفترین برند‌های سیگار در جهان هست و توسط کمپانی Philip Morris USA تولید می‌شود. این برند به خاطر تبلیغات بیلبوردی خاص خود در ایالات متحده و کشور‌های غربی شناخته می‌شود که معمولاً یک کابوی با سیگاری بین لبهایش را نشان می‌دهد. از این کابوی عموماً با عنوان «مرد مارلبورو» یاد می‌شود که در ابتدا با هدف جذاب کردن سیگار‌های فیلتری برای مردان ابداع شد.

در روز‌های اول معرفی سیگار‌های فیلتردار، این سیگار‌ها زنانه در نظر گرفته می‌شدند و سیگار مارلبورو برای اولین بار توسط فیلیپ موریس به عنوان یک سیگار زنانه در سال ۱۹۲۴ تولید شد. تبلیغات این برند را می‌توان در مسابقات موتورسواری معتبر نیز به راحتی مشاهده کرد.

یکی از اسپانسر‌های اصلی مسابقات فرمول یک، کمپانی Marlboro است که اخیراً با کمپانی اتومبیل سازی فراری قرارداد همکاری دارد که همانند Marlboro محصولات آن را با رنگ قرمزشان شناخته می‌شوند. Marlboro انواع مختلفی از سیگار‌ها را تولید می‌کند که شامل Marlboro Red و Marlboro Lights شده که دو نوع از پرطرفدارترین انواع سیگار این برند به شمار می‌آیند.

به طور خاص، Marlboro Red به خاطر مزه بسیار خاص تنباکویش و سوختن مناسب آن شناخته می‌شود و به همین دلیل در بین مردان محبوبیت بیشتری دارد. در سایت CigsSpot.com قیمت بیشتر سیگار‌های این برند همانند برند Kent در حدود ۳.۹۰ دلار دیده می‌شود. قیمت یک پاکت از سیگار Marlboro Vintage حدود ۹.۸۰ دلار است و گران قیمت‌ترین سیگار این برنده بوده و سیگار Marlboro Red نیز ۴.۵۰ دلار قیمت دارد.

سیگار مارلبرو قرمز

سیگار برگ پادشاه دانمارک:4500 دلار برای هر نخ از این سیگار

ویژگی خاص این سیگار گران قیمت این هست که خریدار می تواند آن را به سلیقه خود با طلا سفارشی سازی کرده و نام وی روی آن حک شود. همچنین، امکان سفارش سیگار برگ پادشاه دانمارک با سنگ های قیمتی و فلزات گران بها دیگر وجود دارد.

صندوق این سیگار امکان مرطوب نگه داشتن آن را فراهم می کند و امکان شخصی سازی آن با یک تاج نقره ای دارای آبکاری طلای 24 عیار وجود دارد.

سیگار برگ پادشاه دانمارک

سیگار کنت ( kent ) 

سیگار Kent یک برند آمریکایی سیگار متعلق به کمپانی R. J. Reynolds Tobaccoهست و دومین تولید کننده بزرگ تنباکو در یالات متحده به شمار می‌اید. این کمپانی در تملک کمپانی British American Tobacco قرار دارد که تولید کننده دیگر برند‌های مشهور سیگار مانند Pall Mall، Dunhill و Lucky Strike است.

سیگار برند Kent اولین بار در سال ۱۹۵۲ و در ابتدا توسط کمپانی Lorillard Tobacco به بازار عرضه شد. این اسم به افتخار یکی از مدیران سابق کمپانی به نام هربرت کنت انتخاب شد و روزگاری محبوب‌ترین سیگار در کشور رومانی به شمار می‌رفت. سیگار Kent به عنوان اولین سیگار محبوب فیلتردار شناخته می‌شود.

سیگار‌های کنت که به خاطر مزه خاص و کیفیت بالای فیلترشان محبوب شده اند در سایت سیگار فروشی مذکور به قیمت ۳.۹۰ دلار به ازای هر پاکت به فروش می‌رسد و گران قیمت‌ترین نمونه آن سیگار Kent Convertibles است که هر پاکت ۴ دلار قیمت دارد. در وبسایت CiggiesWorld.ch نیز گرانقیمت‌ترین سیگار این برند ۶.۶۰ دلار برای هر پاکت قیمت گذاری شده است.

سیگار معروف کنت

 سیگار برگ کوهیبا بیهایک:470 دلار برای هر نخ از این سیگار

سیگار برگ کوهیبا یکی از بهترین برندهای سیگار کوبایی در جهان هست. این سیگار عطر و طعمی از جنس قهوه و رایحه ای ملایم و متعادل دارد.

سیگار دانهیل ( Dunhill ):

سیگار دانهیل که در رتبه پنجم گرانقیمت‌ترین سیگار‌های جهان  قرار دارد مانند برند Kent متعلق به کمپانی British American Tobacco به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تنباکو و دخانیات در جهان هست.

این سیگار نیز همواره به عنوان یک سیگار گرانقیمت شناخته شده و قرار گرفتن آن در این فهرست جای تعجب ندارد. سیگار‌های Dunhill به خاطر بسته بندی بسیار شیک خود شناخته شده و نمی‌توان براحتی آن‌ها را در همه جا یافت.

به همین دلیل معمولاً مصرف کنندگان در صورت دسترسی به این سیگار به طور عمده از آن خریداری می‌کنند. در واقع دو نوع سیگار Dunhill وجود دارد: Dunhill و Dunhill International که دومی به خاطر بسته بندی بزرگ ترش شناخته می‌شود. گرانقیمت‌ترین سیگار برند Dunhill در فروشگاه‌های آنلاین به قیمت ۹.۳۰ دلار به فروش می‌رسد، اما قیمت سیگار معمولی Dunhill حدود ۵ دلار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top