تنباکو هلو و ترکیبات آن

تنباکو هلو سبک است یا سنگین؟

مشخصات تنباکوی هلو

تنباکوی هلو از جمله تنباکو هایی است که بانوان به آن خیلی علاقه دارند و در بین مردان نیز محبوبیت خاصی دارد این تنباکو که رایحه دلنشین هلو را به همراه دارد جزو محبوب ترین طعم های تنباکو می باشد.

تنباکو هلو سبک است یا سنگین؟

این تنباکو یک تنباکو سنگین و گرم هست که همین امر باعث میشود تا کسانی که یک تنباکو سنگین و خوشبو میخواهند این تنباکو را انتخاب کنند.

مشخصات تنباکوی هلو نعنا

تنباکوی هلو نعنا از طعم های محبوب و پرطرفدار تنباکو محسوب میشود که ترکیب عطرهای هلو و نعنا رایحه دلنشینی ایجاد میکند که مورد پسند بسیاری از افراد می باشد.

تنباکوی هلو نعنا سبک است یا سنگین؟

این تنباکو تنباکویی سنگین است که با ترکیب هلو و نعنا ، یک تنباکوی خوش بو ، سنگین و خنک ایجاد میشود.

مشخصات تنباکوی بلوبری انبه هلو

تنباکوی بلوبری انبه هلو یک میکس از سه طعم محبوب می باشد که پایه آن بلوبری و در کنار آن از طعم و عطر دلپذیر انبه و هلو استفاده شده است. این تنباکوی ترکیبی بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد.

تنباکوی بلوبری انبه هلو سبک است یا سنگین؟

این تنباکو از ترکیب دو تنباکوی سنگین و گرم یعنی انبه و هلو و همچنین یک تنباکوی سبک و خنک یعنی بلوبری تشکیل شده که ای باعث می شود از سنگینی آن کاسته شود اما همچنان در دسته تنباکوهای سنگین و گرم قرار دارد.

مشخصات تنباکوی هلو یخ

تنباکوی هلو یخ از جمله تنباکوهایی است که طرفداران بسیاری دارد. کسانی که یک تنباکو سنگین و خنک خوشبو میخواهند این تنباکو را انتخاب می کنند. البته توجه داشته باشید تنباکو هایی که با یخ ترکیب میشوند کمی از طعم آنها کاسته میشود.

تنباکوی هلو یخ سبک است یا سنگین؟

این تنباکو یک تنباکو سنگین و گرم میباشد که ترکیب شدنش با یخ باعث شده تا حس خنکی عمیقی ایجاد کند. این طعم تمام ویژگی های تنباکوی هلو را دارد.

مشخصات تنباکوی گریپ فروت هلو بلوبری

تنباکوی گریپ فروت هلو بلوبری یکی از بهترین میکس های تنباکو قلیان می باشد. این میکس دارای طعمی بسیار خوشایند است. ترکیب تنباکوی گریپ فروت هلو بلوبری ترکیبی جدید در این زمینه محسوب می شود.

تنباکوی گریپ فروت هلو بلوبری سبک است یا سنگین؟

این تنباکوی ترکیبی طعمی بسیار عالی دارد و جزو تنباکوهای سنگین و گرم محسوب می شود و برای طرفداران تنباکوی سنگین انتخابی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

2 Comments

  1. Mohsen
    19 اردیبهشت 1401

    تنباکو هلو طعم بهتری داره یا هلو یخ؟؟

    پاسخ
    1. aminmohammad sohrabi
      21 اردیبهشت 1401

      با سلام
      تنباکو هلو یخ مقداری سبک تره ولی تنباکو هلو طعم بهتری از هلو رو ارائه میده

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top