طعم های برتر تنباکو

طعم های برتر تنباکو

پنج طعم پرطرفدار تنباکو کدامند؟

اگر طرفدار قلیان هستید و از طعم های میوه ای قلیان لذت می برید، احتمالا به خاطر دارید که در گذشته انواع طعم های برتر تنباکو و طعم هایی که در همه جمع ها پیدا می شد از دوسیب آلبالو تا پرتقال نعنا و دیگر طعم های اصیل بود. تا به مرور دوره ای گذشت تا طعم هایی مانند لیمو و پرتقال خامه و هلو و… نیز به طعم های موجود اضافه شد.

ترکیب انواع تنباکوهای ترکیب پذیر نیز در گذشته بیشتر به صورت دستی صورت می گرفت اما امروز انواع ترکیبات گوناگون به صورت کارخانه ای در طعم های قلیان پیدا می شوند. برند تروی انواع ترکیب های رنگارنگ طعم های تنباکو را به مشتریان خودش با میزان ترکیب تست شده و مناسب ارائه می دهد.

تنباکو هندوانه یخ

هندوانه یخ

از جمله طعم های بسیار خنک و خوش رایحه ای است که زمانی آن را استعمال میکنید ، رایحه آن تمام فضا را پر میکند . خرید تنباکو هندوانه یخ بیشتر توسط بانوان صورت میگیرد زیرا این طعم خوش بو، خیلی زیاد سنگین نیست و مورد پسند خیلی از بانوان است . اگر این طعم را برای خرید انتخاب میکنید ، بهتر است بدانید که طعم فوق العاده خاصی را انتخاب کردید.

 

تنباکو بلوبری

تنباکو بلوبری

تنباکوی بلوبری یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. ترکیب بلوبری با سایر طعم ها مانند بلوبری خامه , بلوبری نعنا و…  یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود می آورد . تنباکوهای بلوبری تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با طعم دوم که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است. خرید تنباکو بلوبری به همراه خرید یک تنباکو خنک دیگر میتواند انتخاب مناسبی باشد.

 

تنباکو دوسیب آلبالو

دو سیب آلبالو

تنباکو دوسیب آلبالو یک ترکیب عالی در طعم های ترکیبی قلیان می باشد. تنباکوهای ترکیبی زیادی در شرکت های مختلفی تولید میشوند . اما هیچ کدام مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم مانند تنباکو دو سیب آلبالو که حس اصیل بودن خاصی داشته باشد نمی شود . تنباکو دوسیب آلبالو تروی از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد . این تنباکو از لحاظ اصالت و کیفیت در درجه بالایی میان طرفداران قلیان قرار دارد و پرطرفدار ترین تنباکو نیز محسوب می شود.

 

تنباکو پرتقال خامه

پرتقال خامه

این تنباکو با عطر خوش و طعم خوب می تواند حس خوشایندی را درون شما ایجاد کند. تنباکو پرتقال خامه یک ترکیب سبک و گرم محسوب می شود که در آن ترکیب پرتقال که یک تنباکوی خنک می باشد با چاشنی خامه یک ترکیب گرم را به وجود آورده است. تنباکوی پرتقال خامه از بهترین ترکیب های تنباکو های میوه ای قلیان می باشد.

 

 تنباکو آدامس دارچین

آدامس دارچین

تنباکو آدامس دارچین تروی از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد. اگر از طعم و بوی دارچین لذت می برید این تنباکو میتواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top