بهترین مارک های سیگار

بهترین مارک های سیگار

بهترین سیگار های خارجی

سیگار پال مال از بهترین مارک های سیگار  امریکایی موجود در بازار ایران است. پال مال در دو نوع نانو و کینگ تولید می‌شود. این سیگار در مقایسه با سایر برندهای بازار امریکا ارزان‌تر است و از سیگارهای دیر سوز به حساب می‌آید. انواع سیگار پال مال، سیگار نارنجی، آبی، منتول، کلیک، نانو کینگ قرمز، نانو کینگ آبی ونانو کینگ نقره‌ایست. میزان نیکوتین موجود در سیگارهای پال مال از 0.3 تا 1 میلی گرم قابل تغییر است.

سیگار کمل از انواع سیگار خارجی موجود در بازار ایران است که در امریکا تولید و توسط ژاپن درجهان توزیع می‌شود. این برند در جهان بسیار پرطرفدار و گران قیمت است. ویژگی این سیگار، تنباکوی باکیفیت و ترکیبی است که عطر خوشایندی برای مصرف کنندگان دارد. نام این سیگار از طرح شتر روی بسته بندی آن گرفته می‌شود. انواع سیگار کمل در ایران شامل کمل مشکی،کمل سفید، کمل آبی، کمل نقره‌ای و کمل زرد است. سیگارهای کمل از 03 تا 0.6 میلی گرم نیکوتین دارند.

بهترین مارک های سیگار

 سیگار مارلبرو از انواع برند سیگار است که طرفداران سیگارهای خارجی به آن علاقمندند. این سیگار عطر ملایمی دارد و برای طرفداران سیگارهای سبک‌تر مناسبتر است. تنباکوی این سیگار با کیفیت است و بوی زیادی باقی نمی‌گذارد. همچنین عطر و طعم‌های متنوعی برای سیگار مارلبرو در نظر گرفته شده است. از انواع سیگار مارلبرو می‌توان به مارلبرو قرمز، طلایی، نقره‌ای، نعنایی یا منتول در انواع لایتو اولترا، مارلبرو مدیوم، اسموت، ملایم، ترکیبی، فیلتر پلاس، ایکس و انواع دیگر اشاره کرد.

سیگار مگنا نیز از انواع سیگارهای ساخت R.J Reynolds است. سیگار مگنا در عین ارزان قیمت بودن نسبت به برندهای دیگر، از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. انواع سیگار مگنا شامل مگنا قرمز، آبی و کلاسیک لایت است. میزان نیکوتین موجود در سیگارهای مگنا چیزی بین 0.7 تا 0.8 میلی متر است.

سیگار اسه یا اسی برندی کره‌ای است که به دلیل قطران کمش شهرت دارد. در رنگ بندی و تعیین طعم‌های سیگار اسه تنوعی نسبت به انواع سیگارهای موجود در بازار در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد که به دلیل میزان قطران کم و بسته بندی و طعم‌های منحصر به فرد و رنگی این سیگارها، بازار هدف درنظر گرفته شده برای آن، خانم‌هاست. اسه مشکی، اسه سیب سبز، اسه صورتی توت فرنگی، و اسه طلایی از انواع متداول سیگار اسی است.

 سیگار سناتور، ساخت مشترک کشور انگلستان و روسیه است. این نوع سیگار، کوتاه و باریک است و به دلیل اسانس‌های میوه‌ای که در آن شهرت دارد. سیگار سناتور در نوع باریک و کینگ تولید شده و دارای اسانس آلبالو، شراب، انار و سیب است.

 

بهترین سیگار های ایرانیسناتور بال بلند

سیگار بهمن از بجای مانده های دهه پنجاه است. فروش آن در سال‌های دهه پنجاه در ایران شروع شد و همچنان طرفداران خاص خود را دارد. این محصول در ابتدا مشترکا توسط شرکت دخانیات ایران و سوییس وارد کشور شد و در دهه‌ی هفتاد تولید آن در کشور آغاز گشت. انواع سیگار بهمن با توجه به ویژگی‌هایی که بالاتر نام بردیم شامل بهمن نانو مشکی، بهمن سوپر اسلیم، بهمن سوپر اسلیم مشکی، بهمن فول فلیور (سافت)، بهمن فول فلیور (هارد)، بهمن لایت، بهمن متوسط، بهمن کوچک، بهمن اولترا لایت و بهمن کتابی هستند که میزان نیکوتین آن‌ها از 0.3 تا 0.9 میلیمتر و قطر آن‌ها از 5.4 تا 7.85 میلیمتر قابل تغییر است.

مارک های سیگار

از دیگر انواع مارک سیگار که در ایران و توسط شرکت دخانیات ایران تولید می‌شود، سیگار کنت است. سیگار کنت یک محصول با اصالت امریکایی است که در ایران فروش خوبی دارد. تحولی که این برند در بازار سیگار جهان ایجاد کرد، تولید سیگار فیلتردارد بود. این فیلتر می‌توانست با جذب مواد خطرناک موجود در دود سیگار، آسسیب جسمانی آن را کاهش دهد. در ایران مدل‌های گوناگونی از سیگار کنت از جمله کنت پلاس، کنت سوئیچ، کنت کور، کنت HDT، کنت نانو، کنت سری S تولید می‌شود. میزان نیکوتین سیگارهای کنت از 0.1 تا 0.7 میلی گرم قابل تغییر است.

برند ایرانی دیگر، اونیکس است. این سیگار از انواع مرغوب سیگار ایرانی است و برای افرادی که سیگار باریک را ترجیح می‌دهند مناسب است. به کار بردن فیلتر نانو در این سیگار، تفاوت محسوسی نسبت به برندهای دیگر به وجود آورده است. سیگارهای اونیکس از نوع باریک یا اسلیم هستند که میزان نیکوتین آن‌ها از 0.3 تا 0.7 میلی گرم  قابل تغییر است.

از دیگر سیگارهایی که در ایران تولید می‌شود، سیگار وینستون است. وینستون از برندهای امریکایی ساخت شرکت رینولدز است که در ایران هم تولید می‌شود. ویژگی این سیگار فیلتر کربن‌دار است که می‌تواند آلاینده‌ها از از دود سیگار فیلتر کند. سیگار وینستون از انواع سنگین و پرنیکوتین است که در انواع گوناگون تولید می‌شود. از انواع سیگار وینستون می‌توان به وینستون XS، وینستون اسلیم، وینستون لایت، وینستون میکس، وینستون ایکس استایل، وینستون پلاتینیوم، وینستون قرمز و وینستون اولترا لایت اشاره کرد. از میان انواع سیگار وینستون مدل قرمز آن سنگین‌تر است و در حدود 0.9 میلی گرم نیکوتین دارد. میزان نیکوتین سیگارهای وینستون از 0.3 تا 0.9 متغیر است. G1 یک برند ایرانی جدید است که توانسته مخاطبین خود را به دست بیاورد.

سیگار G1 برند با کیفیتی است و فیلترهای آن در دو نوع نانو و معمولی ساخته می‌شود. G1 قرمز، جی وان سولو نقره‌ای، جی وان طلایی، جی وان نقره‌ای، و جی وان مشکی از انواع سیگار G1 هستند. جی وان سیگاری کم نیکوتین است و میزان نیکوتین آن‌ها از 0.2 تا 0.6 قابل تغییر است. از دیگر برندهای کم شناخته شده‌ی ایرانی، ساتر است.

سیگار ساتر، سیگار باریکی است و در سه مدل مشکی، نقره‌ای و طلایی تولید و عرضه می‌شود. نیکوتین ساتر مشکی 0.5، ساتر طلایی 0.6 و ساتر نقره‌ای 0.4 میلی گرم است.

فیلتر سیگار مهم است

فیلتر سیگارها، تا حدودی می‌تواند مواد مضر را به خود جذب کند و مانع از ورود آن به ریه‌ها شود. فیلترها درواقع مواد چسبناکی هستند که ذرات را در بافت خود به دام می‌اندازد. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده‌ی سیگار همواره در تلاشند تا فیلترهای با کیفیت تری تولید کنند و دست یافتن به این ترکیب به نوعی مزیت رقابتی برای آن‌ها به حساب می‌آید. چراکه افراد ترجیح می‌دهند محصول کم ضررتری را استفاده کنند.

کاغذ ocb چیست

اگر جایی اسم، کاغذ ocb را شنیدید و می خواستید بدانید که آن چیست باید برایتان بگویم که این واژه از قدیم ایام به خاطر نام برند یا کارخانه این محصول بر روی آن جا خوش کرده است و حالا دیگر بسیاری از افراد این کاغذ را با کاغذ ocb می شناسند اما در واقع کمپانی های بسیار  متعددی در زمینه تولید کاغذ رولینگ فعال می باشند

توجه:کمپانی ocb محصولات متنوعی ازکاغذ تولید می کند که چسب دار بوده و صرفا برای مصرف سیگار می باشد،
البته نوع دیگری از کاغذ بدون چسب تولید می کند که برای کشیدن
گل استفاده می شود و از طریق قاچاق وارد کشور می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to top